Prekių grąžinimas

Gražinimas perkant šviežias gėles:

Perkant ir užsakant gėles internetu, pretenzijos dėl prekės gražinimo nepriimamos. Nepareiškus pretenzijų dalyvaujant prekes pristačiusiam asmeniui, tolesnės pretenzijos nepriimamos.

Gražinimas perkant meno dirbinius, autorinius keramikos gaminius:

RYŠKI SAMANA neatsako už meno dirbinių kokybę, ir pataisyti jų negali. Dovanodami papuošalą, būkite iš anksto tikri, kad žmogus, gausiantis šią dovaną, nėra alergiškas kuriam nors iš metalų ar jų lydinių! Kitaip, įsigijus dovaną, o vėliau norint ją grąžinti, pretenzijos dėl alerginių reakcijų nebus pagrįstos.

Vadovaudamiesi žmogiškuoju faktoriumi mes galėsime pakeisti sveiką, nepažeistą prekę/gaminį į kitą Jums patikusią, pristačius meno dirbinį į vietą per 2 darbo dienas. Pinigų negrąžiname už meno dirbinius.

Gražinimas perkant kosmetiką kvepalus, muilą, arbatas, žvakes:

Keičiame ir suteikiame galimybę grąžinti prekę kai kaltė iš mūsų pusės (kai per apdairumą išsiunčiama prekė kai galiojimo laikas pasibaigęs, arba kai pasikeitusios skonio /kvapo savybės tada keičiame ir sutinkame su grąžinimu.

Išsiųskite grąžinamą prekę originaliame įpakavime , sąskaita - faktūra bei Jūsų raštišku grąžinimo prašymu, per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo dienos. Prašyme turi būti nurodyta grąžinimo priežastis, Jūsų banko sąskaitos numeris grąžinimui atlikti. Siuntos pristatymo išlaidų neapmokame. Siuntą prašome išsiųsti registruotu paštu (išsaugokite siuntos registracijos numerį) arba kurjerių pagalba adresu:

A. Gečaitės I.Į.
Basanavičiaus g.11, Palanga - 00135 
Lietuva 

Gavę Jūsų siuntą, pinigus grąžinsime 15 darbo dienų bėgyje į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pirminis apmokėjimas. Visas pašto/muitinės išlaidas, susijusias su grąžinamos prekės siuntimu, apmoka pirkėjas. 

RYŠKI SAMANA pasilieka sau teisę nepriimti atgal prekių ar dirbinių su mechaninių pažeidimų žymėmis, jeigu jos atsirado dėl pirkėjo kaltės, netinkamos priežiūros ar nešiojimo. Kilus klausimams dėl tokių gaminių grąžinimo arba keitimo, visi nesutarimai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus deryboms, kreipiamės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kuri sprendžia, ar tokia pretenzija yra pagrįsta.